העברת כספים לחשבונות בנק באירופה

אנו שמחים הכריז כי, מהיום ניתן לבצע העברות בנקאיות, בין לאומיות מכרטיסי ישראל לחשבונות בנק בתוך Single Euro Payments Area (SEPA).

אז מה זה SEPA?

SEPA, הינה מערכת המאפשרת העברת כספים לחשבונות בנק ברחבי האיחוד האירופי. מערכת SEPA מוכרת ועומדת בחוקי מערכת המשפט האירופי ומשמשת כפתרון מהיר, פשוט ונוח לתשלומים בינלאומיים בדומה להעברות בנקאיות בתוך הארץ. SEPA אינה מוגבלת למדינות באיחוד האירופי בלבד, אלא כוללת גם מדינות אחרות כמו איסלנד, נורווגיה, שווייץ, ליכטנשטיין, מונקו, וסן מרינו.

מהם היתרונות של SEPA?

SEPA – חוסכת בזמן ועלויות, הכרוכות בהעברות בנקאיות בין לאומיות. משך ההעברה בנקאית במערכת SEPA עומד על – עד 24 שעות וזאת תוך שימוש פרוטוקולים מתקדמים לאבטחת התשלומים שחוסכים את הצורך באישור ידני של עובדי הבנק.

איך SEPA יכולה להיות מועילה בשבילך?

מערכת ההעברות הבינלאומית של SEPA מציעה פתרון מהיר ופשוט לשליחת כספים לאירופה, שיכול לחסוך את זמני ההמתנה ועיכובים הכרוכים בהגעה פיזית לבנק ופעילות הבנקים. העברות דרך מערכת SEPA זמינות 24/7 אונליין, לרבות חגים וסופי שבוע.

מה ההבדל בין SWIFT ל-SEPA?

על אף שההעברות באמצעות SWIFT נפוצות יותר ומכסות מגוון רחב של מטבעות, יעילותן שנויה במחלוקת. ההעברות באמצעות SWIFT לעיתים קרובות עשויות להידחות בגלל הצורך בהתערבות אנושית בשרשרת העיבוד של התשלום, ומאותה סיבה, עשויות להתלוות אליהן עמלות גבוהות. לכן, בהשוואה ל SEPA העברות באמצעות SWIFT הינן יקרות ואיטיות.

מה הקשר בין Moneysend לבין SEPA?

בעזרת הפלטפורמה שלMoneysend , לקוחותינו יכולים להנות מגישה למערכת SEPA ולבצע העברות בנקאיות בין לאומיות לאירופה בקלות ובמהירות, ללא עמלות נסתרות או הוצאות בלתי צפויות ולהנות משערי החליפין הטובים ביותר, תוך שירות איכותי במחיר מעולה.

איך Moneysend עובד?

שליחת כסף באמצעות Moneysend קלה: פשוט ללחוץ כאן  כדי להתחיל העברת כספים. בכדי לשלוח העברה עליכם לדעת את הוא מספר ה-IBAN של חשבון המוטב, השם ושם המשפחה של המוטב, ואנחנו נטפל בשאר. עם זמן מקסימלי של 24 שעות למסירה, תוכלו ליהנות מהנוחות שבשליחת העברות בטוחה ומהירה 24/7.